Ücretsiz görev yönetimi aracı. Ekip yönetimi ve hatta etkinlik için WordPress eklentisi
WordPress Proje Yöneticisi, sizi ve ekibinizi yönetmenize yardımcı olan bir araçtır. Görevlerinizi yönetmek ve projelerinizi verimli bir şekilde tamamlamak için kullanabilirsiniz. Yerleşik performans raporlama özelliğini oluşturarak performansınızı da takip edebilirsiniz. Bu arayüz, zaman kaybetmeden verimliliği artırmanıza yardımcı olacaktır. Alternatifler arasında SP ProjeProject Panorama, Proje ve Belge Yöneticisi ve WordPress için Kanban bulunur.
Bu eklenti, kilometre taşları belirlemenize ve yapılacaklar listesi eklemenize olanak tanır. Görev eklemeyi ve kullanıcı atamayı basitleştirebilirsiniz. Projelerin zamanında tamamlanmasını sağlamak için teslim tarihleri ve zamanlayıcı da ekleyebilirsiniz. Siz ve takım arkadaşlarınız, herhangi bir kişinin yapılacaklar listesine yorum ekleyebilirsiniz. Ayrıca görevleri tamamlandı veya eksik olarak işaretleyebilirsiniz. Bu WordPress eklentisinin hem ücretsiz hem de profesyonel sürümleri mevcuttur.
Ana özellikler
Projelerinizi düzenlemenin yanı sıra, bu yönetim eklentisi, takım arkadaşlarınız arasında mesaj ve ekleri paylaşmak için bir platform açar. Dosyaları paylaşarak iş akışınızda ilerlemeyi de sağlayabilirsiniz. Kullanıcılar, eski veya yaklaşan projeler hakkında onları uyaran e-postalar aracılığıyla bildirim alır.
Push bildirimleri, ister proje atama, ister bir yorumda bahsedilme, görev oluşturma veya görev durumundaki değişiklikler olsun, yaptığınız herhangi bir eylemden bir hatırlatıcı almanıza olanak tanır. Bu proje yönetimi aracı, sanal ekip çalışmasını özellikle kolaylaştırır.
Pro sürüm özellikleri
Bu eklentinin profesyonel sürümü, belirli bildirimleri kimlerin alacağını kontrol etmek de dahil olmak üzere projeler üzerinde size tam kontrol verir. Panoların etrafında görevler oluşturabilir ve taşıyabilirsiniz. Kanban panosu özelliği, panodaki görevleri farklı aşamalarda gözlemlemenizi sağlar. Zamanlayıcı, zamanlanmış görevleri yönetmenize yardımcı olur ve saatlik ücretli görevlerin izlenmesini kolaylaştırır.
BuddyPress, tüm departmanlarda ekip yönetimini kolaylaştıran bir özelliktir. Farklı ekip üyelerine farklı görevler atayabilirsiniz. Görevleri en iyi uyacak şekilde bölerek farklı çalışanlara atayabilirsiniz.
Görevlerinizi verimli bir şekilde yönetin
WordPress'in Proje Yöneticisi, sanal çalışmayı bir norm haline getirmek için tasarlanmıştır. Bu eklenti, ekibinizle bağlantı kurmanıza yardımcı olur ve görev yönetimini kolaylaştırır. WP Proje Yöneticisi, WooCommerce ile de bütünleşir. Projeler ve ürünler üzerinde tam kontrole sahip olabilirsiniz. Müşteriler, ürünler ve projeler gibi kullanıcı rolleri de ekleyebilirsiniz.
Faturalar için otomatik işlem vardır ve ödemeler hesabınıza aktarılır. Slack ile entegrasyon sayesinde, sayfanızda herhangi bir etkinlik olduğunda bildirim alırsınız.